» jazz
 
 
 
 

 
 

Контент маркетинг

Контент маркетинг включає:
1. Написання, а так само оформлення цікавою, унікальною, корисною для цільової аудиторії інформації, текстового і графічного змісту для наповнення сайту і груп у соціальних мережах.
2. Розміщення складеного контенту:
- написання відгуків до компанії або продукту в google, інших ресурсах;
- написання відгуків в акаунтах соцмереж FACEBOOK, LINKEDIN, GOOGLE +, Вконтакте, Одноклассники, Instagram і інші соцмережі;
- ведення комментарійно бази до товарів, послуг в соцмережах,
а так само на інших рекламних майданчиках в мережі Інтернет.
3. Підтримка частоти згадувань інформації про компанію, товари або послуги в Інтернеті.
4. Підготовка рекламних постів та інформаційних повідомлень для подальшого розміщення в групах соціальних мереж і, в цілому, в інтернеті, з метою рекламування бренду, товару або послуги.
5. Аналіз поведінки і залучення користувачів як на сайті так і в соціальних мережах. Видача рекомендацій по результату проведеного аналізу.

контент маркетинг

Класичне застосування терміна контент маркетинг має на увазі взаємодію між видами маркетингових прийомів і способами поширення інформації. Контент маркетинг працює для залучення потенційних клієнтів. Щоб їх залучити, потрібно, перш за все, завоювати довіру.

Контент маркетинг не варто асоціювати з рекламною діяльністю. Це робота для фахівців високого класу. Спеціаліст повинен не тільки «дружити» з основними поняттями економічного розвитку підприємства, знати ази маркетології, але і бути тонким психологом, чудово володіти ораторським мистецтвом. У його компетенції підготовка і ефективне поширення якісної інформації, цінної і корисної для сфери діяльності клієнта. Іноді використовуються психологічні прийоми, які дозволяють непомітно переконати аудиторію прийняти потрібне для маркетолога рішення.
Інформаційний контент розміщується на сайтах, в соціальних мережах, створюються блоги. Необхідність в «правильному» наповненні сайту контентом існує завжди. Доступна інформація здатна замінити тяжку роботу менеджера, залучити нових клієнтів. Інформація впливає на підсвідомість і змушує купувати, замовляти.

18.12.2017

 
 
     
Kovdos © 2009-2017, Best mp3 song, скачать mp3 2018